نوشته شده توسط : admin

 پیامک مسیج اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج “عروسی”

پایگاه جوک و اس ام اس | IroSms.com

گرامیداشت سالگرد عروسی گرامیداشت یکسال عشق، اعتماد

مشارکت، تحمل و پشتکار است و البته تمدید آنها برای یکسال دیگر

سالگرد ازدواجمان مبارک
.

.

.

در ثانیه‌های بودنت می‌مانم. در فصل شکست خوردنت می‌مانم

یک سال نه ده سال چه فرقی دارد. تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم . . .

مشاهده ادامه مطلب…»


 
پایگاه جوک و اس ام اس | IroSms.com

پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم

و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم

آرزومند خوشبختی شما

.

.

.

بزرگترین جراح و متخصص عالم قلب شما دو تا را با شکوه و زیبایی تمام به هم پیوند زد

عمل پیوندتان مبارک باد . . .

مشاهده ادامه مطلب…»


 
پایگاه جوک و اس ام اس | IroSms.com

در رفاقت رسم ما جان دادن است / هر قدم را صد قدم پس دادن است

هرکه بر ما تب کند جان میدهیم / ناز او را هرچه باشد میخریم . . .
.

.

.

ما شقایق های باران خورده ایم / سیلی نا حق فراوان خورده ایم

ساقه احساسمان خشکیده است / زخم ها از باد و طوفان خورده ایم

مشاهده ادامه مطلب…»


 
پایگاه جوک و اس ام اس | IroSms.com

بوسه ام را می گذارم پشت در / قهرکردی , قهرکردم , سر به سر

تو بیا , در را تماما باز کن / هر چه میخواهی برایم ناز کن

من غرورم را شکستم , داشتی ؟ / آمدم , حالا تو با من آشتی ؟
.

.

.

چی میشد تو هم منو دوستم میداشتی نا زنین / جای گریه رو لبام خنده می کاشتی نازنین

حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین 

جاوا اسكریپت

داغ کن - کلوب دات کام
شور حسين(عليه السلام)
باحذف صفرازپول ملي


:: موضوعات مرتبط: s m s - s m s , ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 1302
|
تعداد امتیازدهندگان : 427
|
مجموع امتیاز : 427
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

               

 

جاوا اسكریپت

داغ کن - کلوب دات کام
شور حسين(عليه السلام)
باحذف صفرازپول ملي


:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 1427
|
تعداد امتیازدهندگان : 456
|
مجموع امتیاز : 456
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 با سلام به دوستاران بازی آنلاین تراوین :

   

تراوین یک بازی تحت وب می باشد که در آن شما با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین بازی می کنید و کار خود را به عنوان رئیس یک دهکده کوچک شروع می نمایید. 
ـ نیازی به دانلود نیست، به صورت آنلاین قابل بازی کردن میباشد.
ـ شما با بازیکنان دیگر در دنیای گذشتگان و پیشینیان به طور همزمان بازی می کنید.
ـ دهکده بسازید، جنگ کنید یا با همسایگان خود تجارت نمایید.
به این نکته نیز توجه کنید که تا امروز تراوین بیش از ۱۰۵ هزار عضو فعال از سراسر جهان دارد که به طور متوسط ۵ هزار نفر در هر لحظه آن لاین هستند!

                       کتاب بازی تراوین                                

  

کسانی که میخوان تراوین بازی کنن و در طول بازی تحت حمایت قرار بگیرن از لینک زیر ثبت نام کنن

http://www.travian.ir/?uc=ir5_6103

دراین اینجا سعی میکنم تا بگم در هر مرحله شما باید روی چه هدفی تمرکز کنید . البته همه چیز به خود شما و نحوه شروع بازی از طرف شمابستگی داره اما بهتره همیشه یه کم خلاقیت و انطباق پذیری از خودتون نشون بدید
از روز اول شروع می کنیم :
خوب شما بازی رو شروع کردید . همانطور که می بینید شما بازی رو با مقدار کم منابع ، سرعت تولید بسیار پایین و یک دهکده خالی شروع کردید .حتما وسوسه شدید که یه کاری با این منابع انجام بدید ،اما یه مقدار صبر کنید …..!
هدف بلند مدت ما در اینجا اینه که سطح تموم منابع را در مدت 8 – 10 هفته ( در حدود دو ماه ) به 10 برسونیم . همچنین به اندازه کافی نیروهای دفاعی قوی و نیروهای مهاجم متوسط بسازیم . در پایان این دوره شما به راحتی می تونید دهکده دوم و حتی سوم رو بسازید یا حتی می تونید یک ارتش بسیار قوی تربیت کنید و به حالت هجومی برید … بهر حال بعد از دوماه شما دیگه به استراتژی های ابتدایی نیازی ندارید .
خوب ، ما در ابتدا متوجه یه چیز مهم در تراوین میشیم وقتی شما سطح یکی از منابع چوب ، خشت و یا آهن رو بالا می برید سرعت تولید گندوم پایین میاد همچنین وقتی یه ساختومن میسازید یا ارتقا میدید و یا یک سرباز میسازید. این ممکنه که زیاد بد بنظر نیاد اما شما به گندم برای ساختن و ارتقا احتیاج دارید بنابراین همیشه باید گندم تولید کنید . پس بدقت به تولید گندم توجه داشته باشید و هر وقت دید که داره کم میشه ارتقا ش بدید
برای اینکه اقتصادمون رو پیشرفت بدیم ،سطح منابع رو با ارتقا اونها افزایش میدیم . اگه شما هزینه ارتقت تموم منابع رو چک کنید متوجه میشید که شما اول به خشت ، سپس به چوب ، بعد آهن و در آخر به گندم احتیاج دارید .برای یه رشد سریع سرعت تولید چوب ؛ خشت ؛ آهن ؛ گندم باید یه چیزی شبیه این باشه 10،12؛8؛6 . یعنی سرعت تولید خشت شما باید بیشتر باشه بعد چوب سپس آهن و در آخر گندم . سرعت تولید گندم باید در حدود نصف تولید خشت باشه (اگه بیشتر بود عیبی نداره اما کمتر نباشه ..!)
اگه شما این نسبت رو حفظ کنید می تونید سریعتر از کسانی که تمام منبع رو بطور یکسان ارتقا می دن رشد کنید. شما متوجه خواهید شد که اگه در یک زمان اولین منبعی رو که می تونید ارتقا بدید ،ارتقا دهید، به این نسبت می رسید . البته تراوین پلاس هم می تونه در این راه شما کمک کنه و بگه که چقدر طول میکشه تا بتونید یه منبع رو ارتقا بدید .
همچنین هیچ وقت بین زمینهای یک منبع بیش از یک لول اختلاف نباشه . برای مثال وقتی شما یه مزرعه چوب سطح 4 دارید مزرعه چوب سطح 5 رو به سطح 6 نرسونید در عوض اون سطح 4 رو به سطح 5 ارتقا بدید .چیزی که شما از ارتقا منابع به سطح بالاتر بدست میارید در مقابل هزینه ای که می کنید ، با بالاتر رفتن سطح کمتر میشه ..! البته یه استثنا تواین قانون هست و اون هم هزینه زیاد سطح یک گندم هست . منابع خشت ،چوب و آهن (نه گندم !) رو هرچه سریعتر از سطح یک به دو و سپس به سه ارتقا بدید تا منابع سطح یک جلوی رشد شما رو نگیره .
من به شما گفتم که به صبر احتیج دارید اما حالا وقت بازی کردنه از منابعی که داریه برای ارتقا سطح اونها استفاده کنید ابتدا با خشت شروع کنید ، شما متوجه می شید که در یک زمان فقط می تونید یه منبع رو ارتقا بدید . فقط به منابع فکر کنید و اونا رو خرج ساختن ساختمون نکنید فقط وقتی یکی ارتقا یافت شروع به ارتقاع یکی دیگه کنید .البته اگه تراوین پلاس دارید می تونید وقتی دارید یکی رو ارتقا میدهید یکی دیگه رو تولیست انتظار بگذارید
در این مسیر تمام منابع رو برای ارتقا اونها خرج کنید . در ارتقا منابع بیشتر خشت وچوب و آهن استفاده میشه تا گندم . البته اولش با نسبتهای برابر شروع میشه …! البته شما می تونید درابتدا تولید گندمتون رو کاهش بدید و از گندمهای ذخیره شده استفاده کنید اما فقط زمانی این کار رو بکنید که مطمئن هستید که بعدا می تونید سطح گندم رو بالا ببرید و تولید گندمتون به صفر نمی رسه . وقتی سطح یکی از منابع صفر شد صبر کنید تا بقیه منابه زیاد بشه و دوباره اونها رو صرف ارتقا کنید.
در طول چند روز اول کسی نمی تونه به شما حمله کنه پس نیازی نیست که به فکر دفاع باشید . اما وقتی حمایت از تازه واردین برداشته شد شما باید زمان و منابعتون رو صرف دفاع کنید …!
دو راه برای دفاع از خودتون وجود داره : یکی اینکه منابعی رو که در دسترس مهاجم هست کم کنید دوم اینکه با ساختن نیروی دفاعی مهاجم رو بترسونید . البته شما فعلا منابع زیادی برای ساختن نیروی دفاعی مناسب ندارید و پس مخفیگاه بهترین و ارزانترین راه هست . یک مخفیگاه بسازید و سطح اونو به 3 یا 4 برسونید . البته مخفیگاه تمام منابع شما رو حفظ نمی کنه اما باعث میشه تا مهاجم چیز زیادی گیرش نیاد .
بعداز 8 الی 10 روز
در روز 8 یا 10 بازی شما باید به اولین هدف یعنی رسیدن سطح منابع به 3 بتونید برسید . شما الان باید سرعت تولیدتون چیزی در حدود 40 / 60 / 60 / 60 در هر ساعت باشه . حالا زمان اینه که یه استراحت کوچیک بکنید . ارتقا منابع به سطح 4 واقا گرونه و شما به یک جهش احتیاج دارید تا از سطح 3 گذر کنید .ما سرانجام میرم سراغ ساختن ساختمان و درست کردن ارتش . ساختمون اصلی تون رو به سطح 3 برسونید و یک اردوگاه و یک سرباز خانه بسازید .اگه شما بیشتر از 9 ساعت از تراوین دور می شید لازمه که یه انبار برای ذخیره منابعتون بسازید .اگه می خواهید به یک اتحاد بپیوندید باید سفارتخانه بسازید و در آخر یه بازار که تو اون بتونید منابع اضافیتون رو با چیزهایی که می خواهید عوض کنید .
وقتی سربازخونه شما ساخته شد 4 – 6 لوژیونر بسازید . اینها ساده ترین سربازان رومی هستند که هم برای دفاع و هم برای حمله خوب می باشند. و الان شما از اونها برای حمله به همسایگان غیر فعالتون استفاده میکنید . شما در همسایگیتون افرادی رو می بینید که هیچ رشدی ندارن و همیشه در عدد 2 موندن . اینها می تونن برای بدست آوردن منابع از طرف شما مورد حمله قرار بگیرند . برای چند روز آینده به این دهکده ها حمله کنید تا منابعشون تموم بشه . اما به دهکده هایی که جمعیتشون تقریبا اندازه شماست و یا شک دارید که سرباز دارند یا نه حمله نکنید. شما که نمی خواید سربازان باارزشتون رو از دست بدید یا برای خودتون دشمن درست کنید . لوژیونر ها بعد از 12 حمله موفق برای شما سود آور هستند . و شما باید اونا رو تا اون موقع سالم نگه دارید .
شما ممکنه در این مدت مورد حمله قرار بگیرید پس مطمئن شید که مخفیگاهون به اندازه کافی بزرگ هست . اما سربازانتون رو تو خونه نگه ندارید تا یکهو با ارتش بزرگ دشمن مواجه شن. و ارتباط برقرار کنید از مهاجم با احترام بخواید تا دست از حمله بکشه و بهش بگید که شما دارید نیروی دفاعی میسازید و مخفیگاهتون رو ارتقا می دید تا مطمئن شید اون از این کارش هیچ سودی نمیبره . اما این کار رو از یه روش خوب انجام بدید و اونو شخصی نکنید .
هیچ وقت از سرعت رشدتون غافل نشید و بمحض اینکه ساختمانها و سربازان ساخته شدند دوباره روی هدف بعدی تون کار کنید : تمام منابع 6 ..! همچنان به غیر فعال ها حمله کنید و حوزه حمله تون رو افزایش بدید الان حتما اونهایی که نزدیک به شما هستند خالی شدند . شما به هیچ ساختمون جدیدی به جز انبار غله که توش گندمها رو ذخیره کنید احتیاجی ندارید .شما باید انبار و انبار غله تون رو باسرعت رشدتون ارتقا بدید . همچنین رفتهرفته ارتشتون رو گسترش بدید در موقعی که سطح منابعتون 6 باشه این کار راحتترهست و شما باید رد این موقع در حدود 30 تا لژیونر داشته باشید ( البته اگه همسایه هاتون تهدیدآمیز باشن باید بیشتر باشه )
هفته سوم و چهارم
بعد از سه الی چهار هفته بازی کردن شما باید به جایی رسیده باشید که تمام منابعتون سطحش 6 باشه . فرض می کنیم که شما هچ مشکل خاصی با مهاجمین ندارید ما دوباره یه استراحت کوچیک می کنیم . ارتقا منابع به سطح 7 در مقابل سودی که بدست میاد خیلی گرونه پس شما به یه جهش دیگه احتیاج دارید همچنین الان بعضی از همسایه های شما خیلی خطرناک شدن و دیگه لژیونر ها نمیتونن بهترین مدافعین باشن شما به یک دفاع سازماندهی شده احتیاج دارین .
سربازخانه رو به سطح 3 ارتقا بدید یک دارالفنون بسازید اونو به سطح 5 برسونید و بعد ک زره سازی و یک اسلحه سازی بسازید سپس اسلحه سازی رو به سطح 3 برسونید و یک اصطبل بسازید .در این موقع در آکادمی محافظ و شمشیر زن و جاسوس رو تحقیق کنید سپس 30 تا محافظ بسازید البته این به همسایه های شما بستگی داره و 30 تا شمشیر زن و 3 تا جاسوس . همچنین یک آسیاب بسازید (آسیاب رو زودتر نسازید چون برای شما سودی نداره !) برای ارتقا آسیاب به سطح 2 باید یه مقداری صبر کنید . همچنین شما ممکنه که بخواید بازارتون رو ارتقا بدید .
جاسوسها به شما نشون میدن که کدوم یکی از همسایه هایی که قبلا جرات نداشتید به اونها حمله کنید مدافع دارند و کدوم یکی بی دفاع هستند بعداز جاسوسی در اطراف با لژیونر ها و شمشیر زنها به سراغ بی دفاع ها برین .! اما محافظ هارو برای دفاع در خونه نگه دارین
وقتی منابعتون به سطح 8 رسیدن برای بالا بردن سرعت رشدتون می تونید یه کار جالب بکنید ، وقتی سطح خشت و چوب وآهن به 10 برسه شما می تونید ساختمون هایی مانند آسیاب برای افزایش تولید ایجاد کنید اما این ساختمون ها به هزینه زیادی مثل آسیاب نمی خوان و در حد ارتقا منابع می باشن . با یان وجود بهترین استراتژی در این زمان اینه که یه منبع خشت رو به سطح 9 و بعد به سطح 10 برسونید در این هنگام شما می تونید آجرپزی درست کنید . این کاررو انجام بدید و آجر پزی رو به سطح 4 برسونید این باعث میشه سرعت تولید خشت شما تا 17 درصد بیشتر بشه بعد از این بقیه منابع خشت رو به سطح 9 برسونید. این روش رو برای چوب و سپس آهن انجام بدید و بعد از اون برگردید و تمام منابع رو به سطح 9 و بعد 10 برسونید .
اما برای گندم قضیه کاملا فرق میکنه و اسیاب و نانوایی سرعت رشد رو افزایش می ده . زمان لازم برای برای ارتقا آسیاب بشرح زیر هست :
سطح 1 : 5 مزرعه س 5 – 1 س 6
سطح 2 : 3 س 6 – 3 س 7
سطح 3 : 1 س 7 – 5 س 8
سطح 4 : 5 س 9 – 1 س 10 یا همه سطح 10
سطح 5 : 5 س 9 – 1 س 10 یا همه سطح 10
ارتقا به سطح 4 یا 5 خیلی گرون هست و اونها وقتی سود آور هستند که تمام مزارع شما سطح 10 باشند. با اینحال وقتی شما آسیاب سطح 5 و گندمزار سطح 10 دارین میتونین نانوایی بسازین که خیلی سودمنده .
هنگامیکه تموم منابعتون به سطح 10 رسید شما باید دفاعتون رو هم بهبود بدید چون شما الان به یه طعمه جذاب تبدیل شدین من پیشنهاد می کنم که 100 تا نیروی دفاعی بسازین . اما نیرو های هجومی به هیچ افزایش خاصی احتیاج ندارن شمشیر زنان و لژیونر های شما به اندازه ای هستند که به همسایه های بی دفاعتون حمله کنید . با وجود این اگه فکر می کنید که بیشتر جا دارید اونا رو یه کم افزایش بدین . ما الان نمی خواهیم به ارتشهای بزرگ حمله کنیم ما فقط برای بدست آوردن سود حمله می کنیم .
در هنگام رشد شما ممکنه بخواید که اصطبل رو به سطح 5 برسونید و شوالیه رو تحقیق کنید و اونا زیاد قوی نیستند اما خیلی سریع اند و اگه 10 تا از اونها رو بسازید می تونید حوزه حمله تون رو افزایش بدید . اما هزینه اونها قابل ملاحظه هست . و ما هم بالاخره از اینکه همش به افراد بی دفاع برای بدست آوردن یه سود کم حمله کنیم خسته می شیم .
هفته هشتم الی دهم
بعد از رسید منابع به سطح 10 این راهنما تموم میشه در این مرحله شما می تونید کارهای زیادی بکنید :
- دهکده های دیگری بسازید و اونها رو بوسیله سرعت تولید زیادتون ارتقا بدید
- به دهکده های قوی و مجهز حمله کنید
- ساختمانها رو ارتقا بدید منجنیق رو تحقیق کرده و بسازید و در جنگهای بین اتحاد ها شرکت کنید
- از اون توتن های…..بوسیله یک ارتش بزرگ در جنگهای فرسایشی انتقام بگیرید

 

 

جاوا اسكریپت

داغ کن - کلوب دات کام
شور حسين(عليه السلام)
باحذف صفرازپول ملي


:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 1438
|
تعداد امتیازدهندگان : 453
|
مجموع امتیاز : 453
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 نژادها | ساختمانها | سؤالات متداول

شما قادر به انتخاب يك نژاد از میان سه نژاد موجود در تراوين يعني گول ها، توتن ها و رومي ها می باشید. هر کدام نسبت به دیگری دارای مزایا و یا معایبی است. اما شما نسبت به نوع بازی خود باید مناسبترین را انتخاب نمایید.

رومی ها

بدلیل برتری آنها در روابط اجتماعی و تکنولوژی در ساخت ساختمان بسیار حرفه ای هستند. در ضمن لشکریان آنها از ماهرترین نیروها در تراوین هستند. آنها در دفاع و حمله بسیار هماهنگ و قدرتمند می باشند.

برای تضمین این گفته، مدت زمان طولانی برای تربیت لشکریان و قیمت بسیار بالایی دارند. پیاده نظام آنها بسیار قدرتمند است اما قدرت دفاعی آنها در برابر سواره نظام دشمن پائین است.

برای اینکه آنها در ابتدای بازی ضعیف هستند برای تازه کارها این نژاد توصیه نمی شود.

لشگر رومن ها

  ارزش حمله ارزش تدافعی در برابر پیاده نظام ارزش تدافعی در برابر سواره نظام چوب خشت آهن گندم سرعت
سرباز لژیون 40 35 50 120 100 150 30 6
محافظ 30 65 35 100 130 160 70 5
شمشیرزن 70 40 25 150 160 210 80 7
خبرچین 0 20 10 140 160 20 40 16
شوالیه 120 65 50 550 440 320 100 14
شوالیه سزار 180 80 105 550 640 800 180 10
دژکوب 60 30 75 900 360 500 70 4
منجنیق آتشین 75 60 10 950 1350 600 90 3
سناتور 50 40 30 30750 27200 45000 37500 4
مهاجر 0 80 80 5800 5300 7200 5500 5

خصوصیات

  • قادر به ساخت یا بالا بردن سطح یک ساختمان و مزارع و معادن همزمان می باشند.
  • امتیاز دفاعی بالا توسط دیوار شهر
  • تاجران قادر به حمل 500 واحد از منابع هستند (سرعت : 16 فرسنگ در ساعت)
  • پیاده نظام بسیار قدرتمند و سواره نظام متوسط
  • پیشرفت، نیاز به زمان زیاد دارد و در ضمن گران قیمت نیز می باشد.

گول ها

گول ها صلح طلب ترین نژاد در میان دیگران اند. لشگریان آنها برای دفاع کردن تربیت شده اند اما هنوز هم می توانند در حمله با نژادهای دیگر برابری نمایند.

دارای سواره نظام سریعی هستند. این نژاد قادر به تغییر تاکتیک بوده و شما قادر هستید آنها را یک مهاجم خوب و یا مدافع خوب بار بیاورید. در هر حال برای تازه کارها نیز مناسب اند

لشگر گول ها

  ارزش حمله ارزش تدافعی در برابر پیاده نظام ارزش تدافعی در برابر سواره نظام چوب خشت آهن گندم سرعت
سرباز پیاده 15 40 50 100 130 55 30 7
شمشیرزن 65 35 20 140 150 185 60 6
رد یاب 0 20 10 170 150 20 40 17
رعد 90 25 40 350 450 230 60 19
کاهن سواره 45 115 55 360 330 280 120 16
شوالیه گول 140 50 165 500 620 675 170 13
دژکوب 50 30 105 950 555 330 75 4
منجنیق 70 45 10 960 1450 630 90 3
رئیس قبیله 40 50 50 30750 45400 31000 37500 5
مهاجر 0 80 80 5500 7000 5300 4900 5

خصوصیات

  • امتیاز سرعت: سریعترین لشگریان بازی
  • دارای امتیاز دفاعی متوسط برای پرچین
  • تاجران قادر به حمل 750 واحد از منابع هستند ( سرعت : 24 فرسنگ در ساعت)
  • مخفیگاه دارای دو برابر ظرفیت می باشد
  • اسلحه های گران قیمت کارگاه
  • مهاجران ارزان قیمت اند

توتن ها

توتن ها از تهاجمي ترین نژادها هستند و لشگریان آنها به خاطر غضب و آشوبگری هایشان مورد وحشت دیگر نژادها قرار می گیرند.

اما آنها از انتظام و انضباط پائینی برخوردارند و این امر باعث ضعف آنها در سرعت و امر دفاع می گردد. در مجموع، این نژاد مناسب افراد پرخاش طلب و جنگجوست. توتن ها بهترين انتخاب براي بازيكنان باتجربه به شمار مي روند.

لشگر توتن ها

  ارزش حمله ارزش تدافعی در برابر پیاده نظام ارزش تدافعی در برابر سواره نظام چوب خشت آهن گندم سرعت
گرزدار 40 20 5 95 75 40 40 7
نیزه دار 10 35 60 145 70 85 40 7
تبرزن 60 30 30 130 120 170 70 6
جاسوس 0 10 5 160 100 50 50 9
دلاور 55 100 40 370 270 290 75 10
شوالیه توتن 150 50 75 450 515 480 80 9
دژکوب 65 30 80 1000 300 350 70 4
منجنیق 50 60 10 900 1200 600 60 3
رئیس 40 60 40 35500 26600 25000 27200 4
مهاجر 10 80 80 7200 5500 5800 6500 5

خصوصیات

  • امتیاز غارت : مخفیگاه دشمنان قادر به اختفای 80% از کل موجودی می باشد.
  • دیوار خاکی آنها تقریبا غیر قابل خراب کردن است اما امتیاز دفاعی زیادی ندارد.
  • تاجران قادر به حمل 1000 واحد از منابع هستند ( سرعت : 12 فرسنگ در ساعت )
  • لشگریان توتن بسیار ارزان قیمت و سریع الوصول هستند که غارتگران بسیار خوبی نيز به شمار مي روند
  • در دفاع ضعیف هستند 

جاوا اسكریپت

داغ کن - کلوب دات کام
شور حسين(عليه السلام)
باحذف صفرازپول ملي


:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 1347
|
تعداد امتیازدهندگان : 435
|
مجموع امتیاز : 435
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 داستان کتیبه ها


نفسها در سینه ها حبس شده، خبر کشف کتیبه های در خرابه های قدیمی همچون آتشی که کل جنگل را فرا میگیرد، در حال پخش در جهان تراوین است، صاحبنظران و باستان شناسان شب و روز ندارند و مدام در حال کند و کاو در خرابه هایی هستند که از یک تمدن منقضی شده خبر می دهند. اگر این داستانها صحت داشته باشند، گنجینه های بسیار قدرتمند و با ارزشی در این محل ها پیدا شده است. شایعاتی در مورد کتیبه های یافت شده وجد دارد و آنها را به نژاد افسانه ای ناتارها نسبت می دهند. ترس مردم تراوین را فراگرفته و بسیاری از مردم می گویند که افسانه ها در مورد این کتیبه ها چنین است که آنها در زمانهای قدیم باعث به بردگی کشیدن اجدادشان در دنیای تراوین باستان بوده است، ولی برخلاف آنها صاحبنظران ادعا می کنند که این کتیبه ها فقط در راه پیشرفت می توان استفاده کرد.

حفاری ها کمتر شده است. شایعاتی در مورد موجوداتی خطرناک که در تاریکی شب به اطراف می خزند، شنیده می شود. حتی بعضی ها می گویند خود ناتارها هنوز وجود دارند و از کتیبه هایی که هنوز کشف نشده اند نگهبانی می کنند. 

برخی از فرماندهان پیشنهاد می کنند که باید قهرمان به همراه لشکریان راهی خرابه ها شوند و این کتیبه ها را قبل از این که بدست افراد نادرست بیفتد پیدا کرد. برخی ها ادعا می کنند اگر کسی شانس این رو داشته باشد که یکی از این کتیبه ها را بیابد، می توان به قدرتی که زمانی خود ناتارها داشتند، دست یافت.

پیش نیازها

برای بدست آوردن یک کتیبه شما به یک قهرمان و یک خزانه خالی نیاز دارید. از این به بعد قادر خواهید بود خزانه را تا سطح 20 ارتقا دهید. و همچنین خواهید توانست آن را در پایتخت نیز بسازید. ولی در دهکده شگفتی جهان نمی توانید خزانه بسازید.

به محض اینکه خزانه ای را که کتیبه دارد را تخریب کردید، می توانید با یک حمله (عادی نه غارت) که قهرمان شما نیز باید در آن شرکت داشته باشد، کتیبه را بدزدید. وقتی کتیبه ای را بدست آوردید، 24 ساعت طول می کشد تا اهالی دهکده اطلاعات آنرا خوانده و قادر به استفاده از این اطلاعات باشند، که قدرت خارق العاده ای به شما خواهد داد.
اطلاعات و جزئیات در مورد خزانه جدید، هفته دیگر در اختیار شما عزیزان قرار داده خواهد شد.

نحوه تاثیر کتیبه ها

نحوه تاثیر کتیبه ها در زیر دسته بندی شده است. برای هر یک از این گروهها 4 کتیبه ثاثیر کلی خواهد داشت (بر روی کل اکانت) و 6 نوع کتیبه فقط بر روی دهکده ای که کتیبه در آن قرار دارد موثر خواهد بود.
بعلاوه یک کتیبه منحصر برای هر یک از این گروهها وجود دارد (بجز برای انبارها).

استثناها:
"ساختمانهای مقاومتر" = قدرت آن برای کل اکانت موثر خواهد بود، فقط نوع کتیبه بر میزان این قدرت تاثیر دارد.

"کتیبه احمق ها" = 10 نوع متفاوتی از اینها وجود دارد که هر 24 ساعت تاثیر آنها تغییر پیدا می کند.

محل قرارگیری کتیبه ها

کلیه کتیبه ها بطور مساوی در کل نقشه پراکنده خواهند بود، 7 کتیبه منحصر بفرد در نزدیکی نقطه 0و0 قرار خواهند گرفت.

زمان

همه کتیبه ها همزمان و بعد از حدود 120 الی 180 روز بعد از شروع سرور به بازی اضافه خواهند شد.


دسته بندی کتیبه ها

ساختمانهای مقاومتر:
همه ساختمانها 2 تا 3 برابر مقاومتر خواهند بود ( اگر کتیبه منحصر بفردش را داشته باشید، 5 برابر )

سرعت نیروها:
نیروهای شما 1.5 تا 2 برابر سریعتر حرکت خواهند کرد ( 3 برابر با کتیبه منحصر بفرد آن )

کاهش مصرف غذا:
مصرف گندم کل دهکده های اکانتی که صاحب کتیبه است به 75% کاهش خواهد یافت و در دهکده ای که کتیبه در آن قرار دارد، مصرف غذا نصف خواهد بود. (با داشتن کتیبه منحصر بفرد آن مصرف غذا در همه دهکده های اکانت نصف خواهد بود)

تربیت سریعتر نیروها:
نیرو ها 25% سریتعر ساخته خواهند شد ( در کل اکانت ) و 50% ( در دهکده ای که کتیبه قرار دارد ) و 50 % برای کل اکانت در صورت داشتن کتیبه منحصر بفرد.

نقشه ساخت انبار بزرگ و انبار غذای بزرگ:
در دهکده ای که نقشه ساخت انبار بزرگ یا انبار غذای بزرگ را دارید، می توانید آنها را بسازید. با داشتن کتیبه ( تا زمانی که کتیبه را در دست داشته باشید )، می توانید این ساختمانها را در همه دهکده ها بسازید.

مخفیگاه بزرگ و هدفگیری تصادفی:
مخفیگاه ها، 100 برابر ظرفیت بیشتری خواهند داشت ( در کل اکانت ) ، 200 برابر ( در دهکده کتیبه ) و 500 برابر در کل اکانت در صورت داشتن کتیبه منحصر بفرد آن.
در دهکده های تحت تاثیر قدرت این کتیبه منجنیق ها فقط می توانند بصورت تصادفی هدفگیری کنند ( بجز شگفتی جهان و خزانه )

کتیبه احمق ها:
این کتیبه ها هر 24 تاثیرشان عوض می شود، ممکن است تاثیرشان مفید یا زیانبار باشد، بُرد ناثیرشان نیز فرق خواهد کرد. کتیبه منحصر به فرد آن فقط تاثیرات مثبت خواهد داشت.

جاسوسهای بهتر+اطلاع از نیروهایی که به سمت شما در حرکتند:
همه جا سوسها 3 برابر قویتر خواهند بود( در کل اکانت ) و 5 برابر ( در دهکده کتیبه ) و با داشتن کتیبه منحصربفرد 10 برابر در کل اکانت. بعلاوه با دشتن هر نوع کتیبه، می توانید نوع نیروهایی را که بسمت شما حرکت می کنند را ببینید ( فقط نوع نیروها نه تعداد آنها )

__________________ 

جاوا اسكریپت

داغ کن - کلوب دات کام
شور حسين(عليه السلام)
باحذف صفرازپول ملي


:: موضوعات مرتبط: کتیبه های تراوین , ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 1268
|
تعداد امتیازدهندگان : 419
|
مجموع امتیاز : 419
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 رسانه‌های دولتی نیوزلند اعلام كردند كه زن و مردی پس از 12 سال نامه‌نگاری از طریق بطری روان در دریا با هم ملاقات و ازدواج كردند. 
«جیسون ادموندز» در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی نیوزلند عنوان كرد: در سال 1999 میلادی حین دریانوردی در جزایر «گالا پاگوس» با بطری كه داخل آن یك نامه بود، مواجه شدم. 
این مرد در ادامه به خبرگزاری آسوشیتدپرس یادآور شد: هنگامی كه این بطری را باز كرده و نامه را خواندم، متوجه شدم كه یك دختر نوجوان با نوشتن نامه و سپردن آن به آب قصد داشته با شخصی آشنا شود. من هم جواب نامه را دادم و به این ترتیب 12 سال نامه‌نگاری ما به طول انجامید.
بر اساس اعلام رسانه‌های این كشور، این مرد پس از 12 سال با دختری كه اصلا ندیده بود، در جزیره «سوث وست» در ساحل «كوئیزلند» ملاقات و ازدواج كرد.

 

جاوا اسكریپت

داغ کن - کلوب دات کام
شور حسين(عليه السلام)
باحذف صفرازپول ملي


:: موضوعات مرتبط: آشنایی و ارتباط عجیب دختر وپسر! , ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

http://www.persiantracks.com/music%20download.aspx?l=432&album=shabe_eshgh&playmusic=2040

جاوا اسكریپت

داغ کن - کلوب دات کام
شور حسين(عليه السلام)
باحذف صفرازپول ملي


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 ساختمانها





1-ساختمان اصلی:


محل زندگی معماران است هر چقدر آن را ارتقا دهیدمعماران سریعتر کار میکنند
در سطح 10 میتوانید ساختمان های غیر ضروری خود را خراب کنید تا برای ساختمان های جدید با مشکل کمبود جا مواجه نشوید




2- انبار و سیلو:

در ابتدا بدون داشتن انبار حداکثر 800 واحد از منابع میتوانید ذخیره کنید و بیشتر از 800 واحد از بین میرود ولی با ساخت انبار میتوانید خشت آهن و چوب بیشتری ذخیره کنید و با ساخت سیلو میتوانید غذای بیشتری ذخیره کنید با ارتقای سطح انبار و سیلو ظرفیت آنها افزایش میابد




3-مخفیگاه: 

در مخفیگاه میتوانید مقداری از منابع را از دسترس دزدان محفوظ دارید و با ارتقای آن ظرفیتش بالا میرود و هنگامی که به سطح 10 میرسد میتوانید مخفیگاه های بیشتری بسازید
توضیح: ظرفیت مخفیگاه گول ها دو برابر دیگر نژاد هاست
توتن ها میتوانند یک سوم ظرفیت مخفیگاه را غارت کنند




4- اردوگاه: 

ساختن اردوگاه برای همه تازه واردان سوال ایجاد میکند پس تازه واردان با دقت توجه کنند:
در مرکز دهکده و در قسمت دایره ها میتوانید ساختمان جدید بسازید اما اردوگاه را حتما باید در محل مخصوص به خود در وسط دهکده بغل دست آدمک ها بسازید
اردوگاه محلی است که میتوانید رفت و آمد لشگریان را ببینید و برای حمله یا پشتیبانی آن ها را بفرستید و می توانید ببینید چه کسی در حال حمله به شماست و چه کسی در حال فرستادن نیروی پشتیبانی برای شماست
بالا بردن سطح اردوگاه در اوایل بازی هیچ تاثیری به حال شما ندارد ولی هنگامی که قدرت گفتید با ارتقا اردوگاه اهداف منجنیق زیاد میشود و در سطح 15 میتوانید میدان تمرین بسازید




5- پادگان:

محل تربیت پیاده نظام است و با ارتقا سطح آن سرعت تربیت پیاده نظام بیشتر میشود


6- بازار:

محل خرید و فروش و تبادل منابع بین بازیکنان است
در بازار میتوانید خرید کنید یا جنسی را برای فروش بگذارید یا منابعتان را برای بازیکن دیگر بفرستید(البته با رعایت قوانین)
با ارتقا سطح بازار تعداد تاجران شما اقزایش میابد
توضیح: گول ها پر سرعت ترین تاجر ها را دارند و هر کدام از تاجرهای گول میتواند 750 واحد منبع را جابه جا کند
سرعت تاجر های رومیها در حد متوسط است و هر کدام 500 واحد میتواند حمل کند
تاجر های توتن سرعت پایینی دارند ولی هر کدام 1000 واحد منبع را میتواند جابه جا کند




7- سفارت خانه: 

در سفارتخانه میتوانید به اتحاد خود دسترسی داشته باشید و اتفاقاتی که برای متحدینتان می افتد می توانید مشاهده کنید برای پیوستن به اتحاد باید دعوتنامه داشته باشید 
اگر میخواهید به اتحادی بپیوندید لازم نیست سفارتخانه را ارتقا دهید اما اگر میخواهید خودتان اتحادی تاسیس کنید لازم است سفارتخانه سطح 3 داشته باشید و تعداد افرادی که میتوانند به اتحاد شما وارد شوند 3 برابر سطح سفارتخانه شما است


8-آکادمی(دارالفنون):

حتما برای خیلی ها سوال است که چرا توی پادگان فقط یک مدل سرباز میشه ساخت و اینکه چی کار کنیم تا نیروهای جدید بسازیم 
آکادمی محلی است که میتواند این مشکل شما را حل کند ابتدا یک هزینه نسبتا سنگین میپردازید و نیروی جدید را تحقیق میکنید و پس از آن با قیمتی که در دستورالعمل نوشته میتوانید نیروی جدید را در پادگان یا اسطبل بسازید 
وقتی تمام تحقیقات لازم در آکادمی انجام شد دیگر به آن احتیاج ندارید میتوانید آن را خراب کنیدو ساختمان های ضروری تر خود را بسازید این مطلب در مورد اسلحه سازی و زره سازی نیز صادقه


9- اسلحه سازی: 

در اسلحه سازی میتوانید قدرت هجومی نیروهای خود را تقویت کنید همانگونه که در دارالفنون تحقیقات انجام میشد
اما در ابتدای بازی منابع خود را برای این کار حروم نکنید چون تاثیر زیادی ندارد ضمن اینکه باید هزینه هنگفتی بپردازید




10- زره سازی:

زره سازی دقیقا شبیه اسلحه سازی است با این تفاوت که در این جا میتوانید قدرت دفاعی نیرو های خود را بالا ببرید این که این تحقیقات چه هزینه و تاثیری در بر دارد را میتوانید در لینک زیر مشاهده کنید
http://kirilloid.ru/travian/warsim.php




11- اصطبل: 

محل تربیت سواره نظام است البته بعد از اینکه نیرو های سواره در دارالفنون تحقیق شدند و مانند پادگان با بالا رفتن سطح آن سرعت تربیت نیرو ها افزایش میابد


12- کارگاه: 

محل ساخت ادوات جنگی مثل منجنیق و دژکوب است دژکوب را در سطح 1 این ساختمان میتوان ساخت و برای تخریب دیوار شهر به کار میرود اما برای دسترسی به منجنیق باید این ساختمان را تا سطح 10 بالا ببرید همچنین احتیاج به دارالفنون سطح 15 دارید
منجنیق سلاح خطر ناکی است که هر چیزی را میتواند نابود کند پس پا رو دم کسی که منجنیق دارد نذارید چون میتواند تمام زحمات شما را هدر دهد




13-عمارت قهرمانان: 

در این کاخ میتوانید قهرمان پرورش دهید قهرمان کار های متفاوتی انجام میدهد از جمله تسخیر سرزمین متروکه(جک و جونور دارش) دزدیدن نقشه ww بالا بردن قدرت هجومی و دفاعی لشگر و کارهای دیگری که شاید از قلم افتاده باشد
در سطح 10 کاخ قهرمانان میتوانید سرزمین متروکه تسخیر کنید برای این کار باید لشگر خود را به همراه قهرمان بفرستید و تمام حیوانات آن وادی را بکشید و بسته به نوع سرزمین تولیدات یکی از منابع 25 در صد افزایش میابد برای تسخیر سرزمین های بیشتر احتیاج به کاخ قهرمانان سطح 15 و 20 دارید 
در هر دهکده فقط 3 سرزمین میتوانید اشغال کنید و باید در 7 در 7 همان دهکده باشد
در مورد قهرمان توضیحات مفصل تر در قسمت آموزش وجود دارد و من از ادامه بحث قهرمان میگذرم


14 – قصر و اقامت گاه :

شباهت ها : در این ساختمان ها شاه و ملکه زندگی میکنند و از تصرف دهکده توسط دشمنان جلو گیری میکنند در سطح 10 این بنا ها میتوانید مهاجر پرورش داده و دهکده جدید تاسیس کنید برای دهکده اول سطح 10 کافی است و برای دهکده دوم و سوم به سطح 15 و بیست این بناها نیاز دارید

تفاوت ها: قصر را تنها در یک دهکده میتوان بنا کرد اما اقامتگاه در را در دهکده های مختلف میشود بنا کرد دهکده ای که قصر دارد پایتخت شماست و اقامتگاه نمیشود بنا کرد و دهکده ای که اقامتگاه دارد نمیتوان در آن قصر ساخت تا زمانی که در دهکده ای قصر نساختید میتوانید پایتخت را عوض کنید
پایتخت دهکده ای است که غیر قابل تسخیر است و منابع را در آن میتوان از سطح 10 فراتر برد
در دهکده ای که قصر دارد برای بالا بردن مقاومت ساختمان ها میتوان سنگ بری ساخت




15- آسیاب و نانوایی :


در آسیاب و نانوایی مصرف گندم بهینه سازی میشود و تاثیر آن افزایش تولیدات گندم تا 50 درصد است
برای ساخت آسیاب به گندمزار سطح 5 نیاز دارید و در هر لول آن 5 در صد تولید گندم افزایش میابد
برای ساخت نانوایی به آسیاب سطح 5 و گندمزار سطح 10 نیاز دارید و در هر سطح آن 5 در صد تولید گندم افزایش میابد




16-آجر پزی چوب بری و کارخانه ذوب آهن: 

هر کدام از این ساختمان ها تولیدات یکی از منابع را تا سقف 25 درصد افزایش میدهد و به سطح 10 آن منبع احتیاج دارد




17- تالار شهر : 

برای تاسیس یا تصرف دهکده های جدید به امتیاز فرهنگی احتیاج دارید ساختمان ها باعث افزایش امتیاز فرهنگی میشود اما کافی نیست و اگر میخواهید سریعتر رشد امتیاز فرهنگی داشته باشد میتوانید در تالار شهر برای شهروندان جشن بگیرید




18-دفتر تجارت: 

در این ساختمان سرعت و ظرفیت حمل تاجران افزایش میابد و میتوانید منابع زیاد را در زمان کمتر بین دهکده های خود جا به جا کنید


19- میدان تمرین: 


محلی است که لشگریان تمرینات تاقت فرسا انجام میدهند و باعث میشود سرعت حرکتشان سریعتر از گذشته شود


20- تله ساز: 

ساختمانی است مخصوص نژاد گول ها که میتوانند با ساخت تله مهاجمین را به دام بیندازند و از غارت جلو گیری کنند در بالا ترین سطح این بنا میتوان حد اکثر 200 تله ساخت
نکات : اگر در تله گول ها اسیر شدید باید با حمله عادی و پیروز شدن در نبرد (یعنی حد اقل یکی از یارانتان جان سالم به در ببرد) آنها را آزاد کنید 
اگر در تله یک گول قوی گیر کردید و توانایی چیره شدن بر حریف را ندارید میتوانید با قطع کردن غذای اسرا آنها را بکشید
تامین غذای اسرا بر عهده شخص مهاجم است
اگر از مهاجم اسیر گرفتید نمیتوانید آنها را بکشید یا از آنها برای دفاع استفاده کنید فقط میتوانید آنها را آزاد کنید اگر خودتان آزاد کنید نصف تله ها خود به خود تعمیر میشود اگر حریف آزاد کرد یک سوم تله ها تعمیر میشود
با حمله عادی فقط میتوانیداسرای خود و اعضای اتحادتان را آزاد کنید

جاوا اسكریپت

داغ کن - کلوب دات کام
شور حسين(عليه السلام)
باحذف صفرازپول ملي


:: برچسب‌ها: آنتی ویروس نود 32 ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 192
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 شاید از خود بپرسید این تراوین حالا مگه چیه که همه جا اسمش هست

 

       تراوین یک بازی تحت وب هست که در آن شما با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین بازی

 می کنیدو کار خود را به عنوان رئیس یک دهکده کوچک شروع کرده تا بامدیریت این بازی از اوقات فراقت خود لذت ببرید

 

تراوین چیست؟تراوین چیه؟

تراوین یک بازی تحت وب می‏باشد که بازیکن با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین بازی می‌کند و کار خود را به عنوان رئیس یک دهکده کوچک شروع می‌کند. هر بازیکن قادر به انتخاب از میان سه نژاد رومی‏ها، گول‏ها وتوتن‏ها می‌باشد که هر کدام نسبت به دیگری دارای مزایا و یا معایبی است. در این بازی می‌توان به دهکده‌های دیگر حمله کرد و با آنها جنگید و غنائم بدست آورد و یا دهکده‏های جدید احداث یا تصرف نمود.

ساده و خلاصه

این بازی نیازی به دانلود ندارد و به صورت آنلاین (حتی با دایال آپ) می‌شود بازی کرد. از مزیت های این بازی این است که باعث افزایش قدرت مدیریتی و تئوری پردازی شما می شود چون شما باید یه دهکده یا حتی جندین دهکده را در یک اتحاد کنترل کنید و بتوانید در مقابل حملات و نقشه‌های دشمن ایستادگی کنید هم اکنون سرور فارسی این بازی بیش از 100000نفر بازیکن دارد.

آشنایی با بازی تراوین

پس از عضویت در بازی شما مالک یک دهکده خواهید شد که در آن یک ساختمان اصلی مشاهده می‌کنید. از این پس مسئولیت شما توسعهٔ تولیدات دهکده و ساختمان‌های آن است، قدرت نظامی شما امکان غارت دیگر دهکده‌ها را خواهد داد و طبعااز شما در مقابل حملات همسایه‌ها دفاع خواهد کرد. بازیکنان صلح دوست می‌توانند با بازرگانی قدرت خود را افزایش دهند.شما در این بازی دارای چهار منبع هستید که شامل گندم ، چوب ، آهن و خاک رس([خشت]) می‏باشد.برای انجام هر کاری از ساختن ساختمان و ارتقاُ سطح معدن و مزارع تا تربیت سرباز و ساخت ادوات جنگی شما به این منابع احتیاج دارید.بعد از ۳۰۰روز (۱۰۰ روز سرورهای اسپید) ناتارها توسط سرور آزاد می‌شوند و ۱۳ نفر می توانند ۱۳ دهکده ناتارها رو تسخیر کرده، ساختمان شگفتی جهان یعنی عمارت جادو (World Wonder) را در آن به سطح ۱۰۰ برساند و برنده بازی شوند.در این بازی امکان خرید طلا از بانکهای کشور در ایران نیز وجود دارد.طلا در این بازی امتیاز برای برخورداری برخی امکانات در طول بازی است.

http://www.kiousk.com/uploads/posts/2009-10/1254464505_granary_rally.jpg

 

جاوا اسكریپت

داغ کن - کلوب دات کام
شور حسين(عليه السلام)
باحذف صفرازپول ملي


:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 149
|
تعداد امتیازدهندگان : 38
|
مجموع امتیاز : 38
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

با سلام :

دوستان عزیز ، تراوین یک بازی آنلاین رایگان هست که شما در این بازی با بازیکنان زیادی به جنگ و تجارت می پردازین دهکده می سازین تا پیشرفت کنین من خودم علاقه زیادی به بازی تراوین دارم و الان هم در سرورهای کشور مصر و خود ایران بازی می کنم در سرور ایران در سرور5 با نام SANELY هستم که این سرور را یک بار به اتمام رسوندم والان هم مدتی هست که دوباره شرو شده منم تا الان 3 دهکده بنا کردم در سرور قبلی 5 که ریستارت شد را با 22 دهکده تموم کردم .

 1 توتنها: قومي جنگجو...در اول كار خيلي خوب پيشرفت ميكنن اما بعدش در دفاع كم ميارن


2 گولها: دفاعي هستند...خصوصيات دفاعي خيلي خوبي دارند

3 رومن ها : براي تازه كارها بهترين گزينه اند ولي همه چيززشون گرونه... 

 

 نژادها | ساختمانها | سؤالات متداول

شما قادر به انتخاب يك نژاد از میان سه نژاد موجود در تراوين يعني گول ها، توتن ها و رومي ها می باشید. هر کدام نسبت به دیگری دارای مزایا و یا معایبی است. اما شما نسبت به نوع بازی خود باید مناسبترین را انتخاب نمایید.

رومی ها

Römerبدلیل برتری آنها در روابط اجتماعی و تکنولوژی در ساخت ساختمان بسیار حرفه ای هستند. در ضمن لشکریان آنها از ماهرترین نیروها در تراوین هستند. آنها در دفاع و حمله بسیار هماهنگ و قدرتمند می باشند. 

برای تضمین این گفته، مدت زمان طولانی برای تربیت لشکریان و قیمت بسیار بالایی دارند. پیاده نظام آنها بسیار قدرتمند است اما قدرت دفاعی آنها در برابر سواره نظام دشمن پائین است. 

برای اینکه آنها در ابتدای بازی ضعیف هستند برای تازه کارها این نژاد توصیه نمی شود.

لشگر رومن ها

  ارزش حمله ارزش تدافعی در برابر پیاده نظام ارزش تدافعی در برابر سواره نظام چوب خشت آهن گندم سرعت
سرباز لژیون 40 35 50 120 100 150 30 6
محافظ 30 65 35 100 130 160 70 5
شمشیرزن 70 40 25 150 160 210 80 7
خبرچین 0 20 10 140 160 20 40 16
شوالیه 120 65 50 550 440 320 100 14
شوالیه سزار 180 80 105 550 640 800 180 10
دژکوب 60 30 75 900 360 500 70 4
منجنیق آتشین 75 60 10 950 1350 600 90 3
سناتور 50 40 30 30750 27200 45000 37500 4
مهاجر 0 80 80 5800 5300 7200 5500 5

خصوصیات

  • قادر به ساخت یا بالا بردن سطح یک ساختمان و مزارع و معادن همزمان می باشند.
  • امتیاز دفاعی بالا توسط دیوار شهر
  • تاجران قادر به حمل 500 واحد از منابع هستند (سرعت : 16 فرسنگ در ساعت)
  • پیاده نظام بسیار قدرتمند و سواره نظام متوسط
  • پیشرفت، نیاز به زمان زیاد دارد و در ضمن گران قیمت نیز می باشد.

گول ها

Gallierگول ها صلح طلب ترین نژاد در میان دیگران اند. لشگریان آنها برای دفاع کردن تربیت شده اند اما هنوز هم می توانند در حمله با نژادهای دیگر برابری نمایند. 

دارای سواره نظام سریعی هستند. این نژاد قادر به تغییر تاکتیک بوده و شما قادر هستید آنها را یک مهاجم خوب و یا مدافع خوب بار بیاورید. در هر حال برای تازه کارها نیز مناسب اند

لشگر گول ها

  ارزش حمله ارزش تدافعی در برابر پیاده نظام ارزش تدافعی در برابر سواره نظام چوب خشت آهن گندم سرعت
سرباز پیاده 15 40 50 100 130 55 30 7
شمشیرزن 65 35 20 140 150 185 60 6
رد یاب 0 20 10 170 150 20 40 17
رعد 90 25 40 350 450 230 60 19
کاهن سواره 45 115 55 360 330 280 120 16
شوالیه گول 140 50 165 500 620 675 170 13
دژکوب 50 30 105 950 555 330 75 4
منجنیق 70 45 10 960 1450 630 90 3
رئیس قبیله 40 50 50 30750 45400 31000 37500 5
مهاجر 0 80 80 5500 7000 5300 4900 5

خصوصیات

  • امتیاز سرعت: سریعترین لشگریان بازی
  • دارای امتیاز دفاعی متوسط برای پرچین
  • تاجران قادر به حمل 750 واحد از منابع هستند ( سرعت : 24 فرسنگ در ساعت)
  • مخفیگاه دارای دو برابر ظرفیت می باشد
  • اسلحه های گران قیمت کارگاه
  • مهاجران ارزان قیمت اند

توتن ها

Germaneتوتن ها از تهاجمي ترین نژادها هستند و لشگریان آنها به خاطر غضب و آشوبگری هایشان مورد وحشت دیگر نژادها قرار می گیرند. 

اما آنها از انتظام و انضباط پائینی برخوردارند و این امر باعث ضعف آنها در سرعت و امر دفاع می گردد. در مجموع، این نژاد مناسب افراد پرخاش طلب و جنگجوست. توتن ها بهترين انتخاب براي بازيكنان باتجربه به شمار مي روند.

لشگر توتن ها

  ارزش حمله ارزش تدافعی در برابر پیاده نظام ارزش تدافعی در برابر سواره نظام چوب خشت آهن گندم سرعت
گرزدار 40 20 5 95 75 40 40 7
نیزه دار 10 35 60 145 70 85 40 7
تبرزن 60 30 30 130 120 170 70 6
جاسوس 0 10 5 160 100 50 50 9
دلاور 55 100 40 370 270 290 75 10
شوالیه توتن 150 50 75 450 515 480 80 9
دژکوب 65 30 80 1000 300 350 70 4
منجنیق 50 60 10 900 1200 600 60 3
رئیس 40 60 40 35500 26600 25000 27200 4
مهاجر 10 80 80 7200 5500 5800 6500 5

خصوصیات

  • امتیاز غارت : مخفیگاه دشمنان قادر به اختفای 80% از کل موجودی می باشد.
  • دیوار خاکی آنها تقریبا غیر قابل خراب کردن است اما امتیاز دفاعی زیادی ندارد.
  • تاجران قادر به حمل 1000 واحد از منابع هستند ( سرعت : 12 فرسنگ در ساعت )
  • لشگریان توتن بسیار ارزان قیمت و سریع الوصول هستند که غارتگران بسیار خوبی نيز به شمار مي روند
  • در دفاع ضعیف هستند

 

جاوا اسكریپت

داغ کن - کلوب دات کام
شور حسين(عليه السلام)
باحذف صفرازپول ملي


:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 184
|
تعداد امتیازدهندگان : 42
|
مجموع امتیاز : 42
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1389 | نظرات ()