نوشته شده توسط : admin

 داستان کتیبه ها


نفسها در سینه ها حبس شده، خبر کشف کتیبه های در خرابه های قدیمی همچون آتشی که کل جنگل را فرا میگیرد، در حال پخش در جهان تراوین است، صاحبنظران و باستان شناسان شب و روز ندارند و مدام در حال کند و کاو در خرابه هایی هستند که از یک تمدن منقضی شده خبر می دهند. اگر این داستانها صحت داشته باشند، گنجینه های بسیار قدرتمند و با ارزشی در این محل ها پیدا شده است. شایعاتی در مورد کتیبه های یافت شده وجد دارد و آنها را به نژاد افسانه ای ناتارها نسبت می دهند. ترس مردم تراوین را فراگرفته و بسیاری از مردم می گویند که افسانه ها در مورد این کتیبه ها چنین است که آنها در زمانهای قدیم باعث به بردگی کشیدن اجدادشان در دنیای تراوین باستان بوده است، ولی برخلاف آنها صاحبنظران ادعا می کنند که این کتیبه ها فقط در راه پیشرفت می توان استفاده کرد.

حفاری ها کمتر شده است. شایعاتی در مورد موجوداتی خطرناک که در تاریکی شب به اطراف می خزند، شنیده می شود. حتی بعضی ها می گویند خود ناتارها هنوز وجود دارند و از کتیبه هایی که هنوز کشف نشده اند نگهبانی می کنند. 

برخی از فرماندهان پیشنهاد می کنند که باید قهرمان به همراه لشکریان راهی خرابه ها شوند و این کتیبه ها را قبل از این که بدست افراد نادرست بیفتد پیدا کرد. برخی ها ادعا می کنند اگر کسی شانس این رو داشته باشد که یکی از این کتیبه ها را بیابد، می توان به قدرتی که زمانی خود ناتارها داشتند، دست یافت.

پیش نیازها

برای بدست آوردن یک کتیبه شما به یک قهرمان و یک خزانه خالی نیاز دارید. از این به بعد قادر خواهید بود خزانه را تا سطح 20 ارتقا دهید. و همچنین خواهید توانست آن را در پایتخت نیز بسازید. ولی در دهکده شگفتی جهان نمی توانید خزانه بسازید.

به محض اینکه خزانه ای را که کتیبه دارد را تخریب کردید، می توانید با یک حمله (عادی نه غارت) که قهرمان شما نیز باید در آن شرکت داشته باشد، کتیبه را بدزدید. وقتی کتیبه ای را بدست آوردید، 24 ساعت طول می کشد تا اهالی دهکده اطلاعات آنرا خوانده و قادر به استفاده از این اطلاعات باشند، که قدرت خارق العاده ای به شما خواهد داد.
اطلاعات و جزئیات در مورد خزانه جدید، هفته دیگر در اختیار شما عزیزان قرار داده خواهد شد.

نحوه تاثیر کتیبه ها

نحوه تاثیر کتیبه ها در زیر دسته بندی شده است. برای هر یک از این گروهها 4 کتیبه ثاثیر کلی خواهد داشت (بر روی کل اکانت) و 6 نوع کتیبه فقط بر روی دهکده ای که کتیبه در آن قرار دارد موثر خواهد بود.
بعلاوه یک کتیبه منحصر برای هر یک از این گروهها وجود دارد (بجز برای انبارها).

استثناها:
"ساختمانهای مقاومتر" = قدرت آن برای کل اکانت موثر خواهد بود، فقط نوع کتیبه بر میزان این قدرت تاثیر دارد.

"کتیبه احمق ها" = 10 نوع متفاوتی از اینها وجود دارد که هر 24 ساعت تاثیر آنها تغییر پیدا می کند.

محل قرارگیری کتیبه ها

کلیه کتیبه ها بطور مساوی در کل نقشه پراکنده خواهند بود، 7 کتیبه منحصر بفرد در نزدیکی نقطه 0و0 قرار خواهند گرفت.

زمان

همه کتیبه ها همزمان و بعد از حدود 120 الی 180 روز بعد از شروع سرور به بازی اضافه خواهند شد.


دسته بندی کتیبه ها

ساختمانهای مقاومتر:
همه ساختمانها 2 تا 3 برابر مقاومتر خواهند بود ( اگر کتیبه منحصر بفردش را داشته باشید، 5 برابر )

سرعت نیروها:
نیروهای شما 1.5 تا 2 برابر سریعتر حرکت خواهند کرد ( 3 برابر با کتیبه منحصر بفرد آن )

کاهش مصرف غذا:
مصرف گندم کل دهکده های اکانتی که صاحب کتیبه است به 75% کاهش خواهد یافت و در دهکده ای که کتیبه در آن قرار دارد، مصرف غذا نصف خواهد بود. (با داشتن کتیبه منحصر بفرد آن مصرف غذا در همه دهکده های اکانت نصف خواهد بود)

تربیت سریعتر نیروها:
نیرو ها 25% سریتعر ساخته خواهند شد ( در کل اکانت ) و 50% ( در دهکده ای که کتیبه قرار دارد ) و 50 % برای کل اکانت در صورت داشتن کتیبه منحصر بفرد.

نقشه ساخت انبار بزرگ و انبار غذای بزرگ:
در دهکده ای که نقشه ساخت انبار بزرگ یا انبار غذای بزرگ را دارید، می توانید آنها را بسازید. با داشتن کتیبه ( تا زمانی که کتیبه را در دست داشته باشید )، می توانید این ساختمانها را در همه دهکده ها بسازید.

مخفیگاه بزرگ و هدفگیری تصادفی:
مخفیگاه ها، 100 برابر ظرفیت بیشتری خواهند داشت ( در کل اکانت ) ، 200 برابر ( در دهکده کتیبه ) و 500 برابر در کل اکانت در صورت داشتن کتیبه منحصر بفرد آن.
در دهکده های تحت تاثیر قدرت این کتیبه منجنیق ها فقط می توانند بصورت تصادفی هدفگیری کنند ( بجز شگفتی جهان و خزانه )

کتیبه احمق ها:
این کتیبه ها هر 24 تاثیرشان عوض می شود، ممکن است تاثیرشان مفید یا زیانبار باشد، بُرد ناثیرشان نیز فرق خواهد کرد. کتیبه منحصر به فرد آن فقط تاثیرات مثبت خواهد داشت.

جاسوسهای بهتر+اطلاع از نیروهایی که به سمت شما در حرکتند:
همه جا سوسها 3 برابر قویتر خواهند بود( در کل اکانت ) و 5 برابر ( در دهکده کتیبه ) و با داشتن کتیبه منحصربفرد 10 برابر در کل اکانت. بعلاوه با دشتن هر نوع کتیبه، می توانید نوع نیروهایی را که بسمت شما حرکت می کنند را ببینید ( فقط نوع نیروها نه تعداد آنها )

__________________ 

جاوا اسكریپت

داغ کن - کلوب دات کام
شور حسين(عليه السلام)
باحذف صفرازپول ملي


:: موضوعات مرتبط: کتیبه های تراوین , ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 1268
|
تعداد امتیازدهندگان : 419
|
مجموع امتیاز : 419
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد